Procedure

Wij staan voor u klaar bij de zoektocht naar een schoonmaakster voor uw bedrijf. Hoewel wij u al veel werk uit handen nemen dient u toch nog zelf enkele stappen te doorlopen. Dit maken wij u graag zo makkelijk mogelijk. Hieronder leggen wij u dan ook precies uit wat u nog zelf moet doen om een schoonmaakster voor uw bedrijf aan te vragen.

Wij hebben de stappen die u dient te doorlopen voor u op een rijtje gezet. Allereerst erg kort, maar naarmate u verder naar beneden scrolt vindt u meer uitleg bij elke stap.

  • Stap 1: U dient een aanvraag voor een schoonmaakster in
  • Stap 2: Wij gaan voor u op zoek
  • Stap 3: U ontvangt de gegevens van een schoonmaakster die aan de door u opgegeven eisen voldoet
  • Stap 4: U regelt een kennismakingsgesprek met de schoonmaakster
  • Stap 5: De schoonmaakster gaat bij u aan de slag

Stap 0:
Voordat u een aanvraag indient vragen wij u de informatie op de website goed door te lezen. U weet dan precies wat u van ons kunt verwachten en wat u kwijt bent voor een schoonmaakster voor uw bedrijf. Zo komt u nooit voor vervelende verrassingen te staan. Lees onze pagina over de vergoeding voor de schoonmaakster en de pagina met veelgestelde vragen. Mocht er daarna nog wat onduidelijk zijn dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Stap 1a:

Vul het inschrijfformulier in. U vult hierop de gegevens van uw bedrijf in en u kunt opmerkingen plaatsen.

Stap 1b:

Na uw inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. In deze e-mail vindt u een activeringslink. Door op deze link te klikken activeert u uw account.

Stap 1c:

Na de activatie van uw account gaat u weer naar de website www.schoonmaakstervoorbedrijven.nl. In het menu klikt u op 'Mijn overzicht', daar kunt u de gegevens bekijken. U kunt hier ook uw aanvraag indienen door bovenaan de pagina op de hiervoor bestemde link te klikken.

Bij het indienen van de aanvraag dient u aan te geven voor hoeveel uur per week u een schoonmaakster voor uw bedrijf wilt, aan welke eisen de schoonmaakster moet voldoen en welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Stap 1d:
Voordat u de aanvraag kunt verzenden dient u de algemene voorwaarden te lezen. Wanneer u akkoord gaat met de voorwaarden wordt de aanvraag verzonden.

Stap 2:
Onze medewerkers gaan direct voor u op zoek naar een geschikte schoonmaakster. Hierbij letten zij altijd op de wensen en eisen die u hebt opgegeven. Alleen de schoonmaaksters die aan deze wensen en eisen voldoen wordt benaderd. Daarnaast benaderen wij altijd iemand die bij u uit de buurt komt. De schoonmaakster wordt altijd gevraagd of hij/zij aan de wensen en eisen kan voldoen. Is dat het geval? Dan hebben wij iemand voor u gevonden!

Stap 3:

U ontvangt van ons de gegevens van de schoonmaakster die wij voor u hebben gevonden. Deze gegevens gebruikt u om contact op te nemen.

Stap 4:

U dient een afspraak te maken met de schoonmaakster voor een kennismakingsgesprek. De schoonmaakster komt bij uw bedrijf langs zodat u kunt kijken of er een klik is. Is er een klik? Dan kan de schoonmaakster bij u aan de slag. Is er geen klik? Geef dit dan bij ons aan, wij gaan dan gratis voor u op zoek naar een schoonmaakster waar u wel een klik mee hebt.

Stap 5:

Voordat de schoonmaakster echt bij u aan de slag gaat is het verstandig om een contract op te stellen. U legt hierin alle onderlinge afspraken vast, zodat daar later geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan. Ook bij het opstellen van het contract helpen wij u graag, zodra u uzelf hebt ingeschreven krijgt u toegang tot het voorbeeldcontract. Dit contract kunt u gebruiken als uitgangspunt voor het contract tussen u en de schoonmaakster.

Na het maken van de afspraken en het vastleggen van deze afspraken in het contract kan de schoonmaakster bij uw bedrijf aan de slag.

Let op!
Op het moment dat wij een schoonmaakster voor u hebben gevonden en u de gegevens van deze schoonmaakster hebben toegestuurd ontstaat de factuur voor de bemiddeling, dit is alleen het geval als u ervoor kiest om de schoonmaakster zelf in dienst te nemen. Kiest u ervoor om een schoonmaakster in te lenen? Dan betaalt u bij uw inschrijving eenmalig inschrijvingsgeld.

Als de schoonmaakster bij u aan de slag gaat dient deze zijn/haar uren in te vullen op de website. Doordat de schoonmaakster de gewerkte uren invult kunnen wij u inzicht geven in deze gewerkte uren. U kunt dus als klant profiteren van ons factureringssysteem. Dit systeem kunt u te allen tijde via uw pagina op www.schoonmaakstervoorbedrijven.nl raadplegen.

Wanneer u een schoonmaakster bij ons inleent worden de gewerkte uren ook door ons aan de schoonmaakster overgemaakt. U dient ons toestemming te geven om de € 19,85 per gewerkt uur via automatische incasso van uw rekening af te schrijven. 

Behoefte aan een schone werkomgeving?

Schrijf u dan nu in en wij gaan voor u op zoek!

Language English